·

Poczta Polska to przy nich wzór do naśladowania, mimo różnych problemów z czasem doręczenia listu / paczek do Adresata. Tak, od teraz najgorszą firmą zarówno po względem obsługi klienta, doręczenia paczek i w ogóle lokalizacji paczek, jest Siódemka – prawdopodobnie najtańszy kurier w Polsce. W Internecie można znaleźć o niej opinie niemalże na każdym kroku, przeważnie negatywne. Czas podzielic się z moimi uwagami.

Dlaczego tak?

Teoretycznie firma kurierska powinna dostarczyć paczkę w ciagnu 2 dni od nadania (oczywiście w skali krajowej) czyli w zasadzie powinienem ją już mieć. Zamówiłem jako prezent pod choinkę router 3G via allegro. Wybrałem najtańszą opcję bo z założenia wyszedłem, że i tak nie dojdzie pocztą przed samymi świętami. Jakże wielkim zaskoczeniem był email z numerem nadania, wysłany przez Siódemkę – wtedy miałem nadzieję ze jeszcze przed świętami wszystko skonfiguruję.

screen

Już wtedy brat dał mi do zrozumienia, jak bardzo się myliłem i że za tym troooche poczekam – sam czekał za nimi prawie 3 tygodnie i za każdym razem była informacja ze nie zastano Adresata w domu i akurat on zawsze był w domu.

Wróćmy jednak do tej aukcji – sprzedawca nie poinformował mnie o tym, ze wysyła via siódemką paczkę. Gdybym wiedział, to mimo wszystko nalegałbym na Pocztę Polską – nie lubię eksperymentu w postaci „7”, choc bardzo częśto widywałem ją we Wrześni.

A u Siódemki bez zmian

Można zlokalizować paczkę po nr nadania ale neistety status nie zmienił się od ponad tygodnia a z wielu dyskusji wynika, że nawet jak ją doręczają to wciąż pozostaje ten sam. I z tych samych zródeł dowiedziałęm się, że niezależnie od okresu roku (święta, lato, zima), to i tak robią to samo i nawet za to nie ponoszą konsekwencji. Ba, nawet nie ma możliwości składania reklamacji i takie tam pierdoły. Dzwonię do pod 22 777 77 77 i ciągle agenci są zajęci, dodzwoniłem się do Poznania, miła pani poinformowała że takiej paczki nie odebrali jesszcze ale mam zadzwonić po godzinie 14tej -tyle ze to wczoraj po godzinie 15 nr poznański non stop był przełączany do centrali. Cała firma leży, na każdy, szczeblu.

screen -2

Koleżance to już w ogole bardzo długo dostarczają

 

Okres świąteczny nie jest żadnym źródłem tłumaczeń ani też warunki pogodowe. rozumiem poślizg 1-2 dniowy ale nie może być tak, ze paczka dostanie doręczona w następnym tygodniu – mija to z celem.

Nagroda Fair Play

Kolejnym WOW było ujrzenie w aktualnościach informacji o otrzymaniu nagrody Fair Play 2010, nad którą pieczę sprawuje Krajowa Izba Gospodarcza. Zasad Fair Play nie trzeba tłumaczyć, to wie każde dziecko, każdy z nas ale w kontekście firmy kurierskiej to idea nagrody zdecydowanie ulega dewaulacji. Oto dlaczego otrzymała nagrodę (Źródło):

Firma kurierska Siódemka została nagrodzona w XIII edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, którego organizatorem jest „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Program, w którym co roku bierze udział kilkaset przedsiębiorstw, promuje etykę w działalności gospodarczej rozumianej jako właściwe zarządzanie relacjami z różnymi interesariuszami firmy: klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Przy nominacjach do nagrody oceniane są nie tylko wyniki ekonomiczne i jakość wyrobów, ale także sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Wybór laureatów przebiega w dwóch etapach – w I weryfikowane są informacje zawarte w ankietach przysłanych przez przedsiębiorców, a w II przeprowadzane są szczegółowe audyty certyfikacyjne w firmach. Weryfikacja firm prowadzona jest we współpracy z: urzędami publicznymi oraz klientami i kontrahentami. O rekomendacji do tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play” decyduje suma ocen przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów. Tegoroczne nagrody, w tym dla Siódemki jednej z wiodących firm kurierskich zostaną wręczone 17 grudnia podczas Wielkiej Gali „Przedsiębiorstwa Fair Play” w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Powyższy werdykt rozmija się z opiniami, z jakimi można spotkać w Internecie – jednym z największych źródeł opiniotwórczych, które zdaje mi się zostało najzwyczajniej pominięte.

WYstarczy wpisać słowa klucze:Kurier Siodemka opinie, by się naprawdę przekonać jak jest w rzeczywistości. Pośród wszystkich wyników znajdziemy także temat na GoldenLine, Firmy.Net czy też na Opineo. Co ważne, wszystkie ta skargi nie ograniczają sie do jednego okresu świątecznego u nas ale ciągną się przez cały ten rok. Masakra.

Nagroda ta daje fałszywy wizerunek firmy, która umiejętnie radzi sobie z klientami. Dlatego też postanowiłem zaprostestować, wysyłając do KIGu e-maila. NA chwile obecną zostałem poproszony o dowody, nad którymi chcą poważnie sie zastanowić i wyciągnąć wnioski

Po tygodniu w Poznaniu

Ogólnie ten wpis piszę od samego rana ale zależało mi na godzinie 14tej, kiedy to zakończą procedury przyjmowania towarów. I tak, czekając 10minut aż się ktoś odezwie, dowiedziałem sie od miłej (innej) pani, iż moja paczka z pewnością trafiła do Poznania już dzisiaj. Ciekawe kiedy kurier raczy mi ją dostarczyć. O tym dam znać

  • http://blog.alvarus.org Alvarus

    Również mam złe doświadczenia z Siódemką – paczka szła do mnie 12 dni :/
    I co ciekawe, już kilka razy widziałem jak busy 7 stały popsute na poboczu :)

  • uiop

    Jeden mały komentarz. Tylko jeden. Jak wpiszesz w google
    „Poczta Polska opinie” lub „kurier dhl opinie” to znajdziesz tyle samo negatywnych opinii.W internecie najczęsciej publikują sfrustrowani ludzie bo taci którzy tak jak ja – dostali paczkę w dokładnie trzy dni – nie czują powodu by się uzewnętrzniać.

  • http://pecet.jogger.pl pecet

    Siódemki nie znam, ale UPSa nie polecam, najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia, za to polecić mogę DHLa, nigdy mnie jeszcze ta firma nie zawiodła, poczta zresztą też, ale muszę przyznać że pocztą idzie do 5 dni, co w niektórych przypadkach może być zbyt długim terminem.

  • bnc1

    Siódemka ssie, już drugi raz wcięli przesyłkę (umowa) z mBanku. Tzn. za drugim razem nie mi, a mamie. Co prawda nie mogła odebrać gdy dzwonił kurier, ale potem próbowała się z nimi skontaktować nie raz.

  • http://minio.jogger.pl Minio

    Ja kiedyś coś zamówiłem z Allegro za pośrednictwem Siódemki i było następnego dnia o godzinie 19. Byłem zaskoczony, bo myślałem że jak koło 17 kuriera nie ma to przyjdzie dopiero następnego dnia.

  • http://sl3dziu.jogger.pl sl3dziu

    Dużo też zależy nawet nie od firmy co od samych kurierów przyjmujących/dostarczających paczki. Ja miałem z DHL lekką przepychankę jak kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki i ciągle zmieniał status że adresata nie zastał choć byłem przez prawie tydzień w domu. Sprawa poszła na taki szczebel że jak teraz ma paczkę dla mnie to dzwoni 4h wcześniej że się pojawi ^^

    A co do godzin dostarczenia to kwestia indywidualna na jakiego kuriera trafisz. Są tacy którzy już po 14 już nie pracują, choć coraz mniej ich jest.

  • http://iss.jogger.pl iss

    Zamawiam regularnie w sklepie, który miał umowę z siódemką. Gdy mieli więcej paczek i kurier nie był w stanie zabrać od nich wszystkiego, to resztę brał dopiero kolejnego dnia. Czasem paczka była zabierana dopiero na drugi lub trzeci dzień od przygotowania do wysyłki, bo czekała w kolejce.
    Z UPS, GLS i DPD nie miałem problemów jako klient.
    Natomiast DHL nie nadaje się do przesyłek z zagranicy – formalności celne i związane z tym koszty, to u nich koszmar.

  • jaro

    Tak jak ktoś napisał – większość opóźnień wynika z pracy lokalnego kuriera. Mój z siódemki zawsze dzwoni wcześniej, że będzie. Maksymalny czas doręczenia 2 dni. Odnoście informacji o statusie paczki racja nie aktualizują tego za często. Z innymi firmami tez problemów nie mam. Odnośnie DHL i zagranicy – u mnie większość małogabarytowych przesyłek za granice idzie DHLem i problemu nie widzę. Lepszy tylko TNT.

  • http://szymczak.jogger.pl Piotr Szymczak

    Nie wiem jak wygląda zakres obowiązków kurierów, zwykle są to samodzielne firmy wykonujące zlecenia w terenie dla centrali. Zapewne zakres procedur jest w jakiś sposób unormowany w umowach między tymi podmiotami. W niektórych sytuacjach kurierowi może się nie opłacać jechać w dany rejon. Za dostarczenie umowy z mbank mobile dostaje 5zł. tu dochodzi sprawa podejścia do pracy. Nie podoba CI się zlecenie to olej współpracę, niestety człowiek gdy idzie o „jego biznes” zapomina o tym że ie on tu jest najważniejszy tylko by paczka dotarł na czas. Tak było zawsze, sam pamiętam listonosza u nas na wsi, który potrafił przynieść polecony po 2 tygodniach, bo akurat ie było mu po drodze (czasy gdy listonosze na rowerach śmigali). Może tu też zadziałała taka logika, a co będę z jedną paczką jechał ileś km skoro na dziś mam tylko zlecenia na ten rejon, mniej paliwa mniej czasu etc.
    Ludzie są leniwi, a w połączeniu z brakiem profesjonalizmu i chęcią zaoszczędzenia paliwa/czasu wychodzą takie kwiatki.
    Pytanie jak na coś takiego reaguje firma, czy dyscyplinuje leniwców

    Co do wzmiankowanej firmy, to też nie mam najlepszego zdania, ale to w sumie dotyczy wszystkich firm kurierskich przewożących większe paczki. Przez kilka lat pracy w Agorze, odbierałem zarówno paczki z materiałami promocyjnymi, wysyłaliśmy jakieś wielkie paczki, wysyłaliśmy serwery, zestawy komputerowe wszystko ładowane na paletę. Umowa z firmami które nas obsługiwały była tak skonstruowana, że my ładujemy przesyłkę na paletę, owijamy folią zabezpieczamy i zostawiamy w holu. Kurier zaś ma pojawić się w takiej konfiguracji by mógł tę paczkę zabrać. Co się okazywało zarówno siódemka oraz inne firmy po paletę z 500 kg przyjeżdżali w sile 1 osoby bez podnośnika autem typu fiat Ducato albo coś na kształt auta dostawczego ale o gabarytach busa lub mniejsze. To samo ze sprzętem który na paletach przysyłany był do korpo. Na kilkadziesiąt wizyt kurierów zdarzyło mi się raptem 3 razy że przyjechał kurier autem typu wielkie towarowe z ruchomą klapą i specjalnym wózkiem.
    Ja się zastanawiam, gdzie szwankuje logika, no bo trzeba być chyba debilem dostarczając w deszczu 500 kg książek na palecie w aucie typu Kangu, owszem na rozdzielni przesyłek zapakować to widłakiem do takiego auta to nie problem, ale jak to wyjąć?

  • http://blog.bobiko.pl bobiko

    Mała aktualizacja:
    Okazuje się, ze pani z infolinii wprowadziła mnie w błąd z tą paczką w Poznaniu – dostałem maila od siodemki, ze jest wciąż w sortownii w Rawie Mazowieckim. Więc naprawdę jeden wielki burdel.
    Kuzynka dała cynka ze status jej 3 przesyłek zmienił się na doręczone kurierowi (od samego rana) po czym w okolicach 17tej zamieniło się w … zwrócone przez kuriera.

    Dodatkowo fundacja odpowiedzialna za nagrodę Fair Play wszczęła standardową procedurę wyjaśnienia zarzutów, które wymieniłem w mailu, w oparciu o własne i rodziny doświadczenia oraz opinie w Internecie. O dalszym przebiegu będą mnie informować.
    W zasadzie zamierzam zgłosić sprawę do UOKiK, by ta w końcu zajęła się tą firmą i zobligowała ich do poprawy.

    Mnie jako klienta / kontrahenta interesuje całokształt firmy – jej problemy wewnętrzne powinno załatwiać się we własnym zakresie. Trudno.

    Mam dość, mam ochotę zaskarżyć sprzedawcę z allegro ale to nie było fair wobec niego. natomiast jakieś ulgi powinien z tego tytułu przyznać mi, prawda?

  • http://blog.bobiko.pl/2010/12/30/wciaz-o-siodemce-to-rzeczywiscie-najgorszy-kurier-w-pl/ MyNotebook – bobiko’s blog

    Wciąż o siódemce – to rzeczywiście najgorszy kurier w PL

    Od ostatniego tematu niewiele się zmieniło, bo paczki wciąż nie ostrzymałem, status na WWW bez zmian a chaos dalej panuje. W międzyczasie brat wysyłał paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej do różnych miejsc w kraju i każda z nich dosz

  • o.

    Jako tanie rozwiązanie przesyłki kurierskiej polecam http://kurier-online.pl/ — można wybrać z oferty dwóch kurierów (DHL i UPS — z żadną firmą nie miałem złych doświadczeń, a najbardziej cenię sobie UPS za profesjonalizm); przesyłka typu Door-to-Door, trzeba mieć tylko drukarkę, żeby samemu wydrukować sobie list przewozowy i jakieś opakowanie + taśmę.

  • http://blog.bobiko.pl bobiko

    @o: właśnie czekam za UPS od czwartku. w piatek niby mieli dostarczyc do 15tej ale tak sie nie stało. zatem pozostaje poniedziałek

  • http://lukasz.klis.pl/blog/siodemka-s-a-powinni-tego-zabronic/ Łukasz Kliś

    Siódemka S.A.: powinni tego zabronić

    Wraz z rozwojem technologii oraz e-commerce Polacy coraz częściej decydują się na robienie zakupów przez Internet. Dokonują ich bezpośrednio na stronie sklepu lub poprzez portale aukcyjne. Niezależnie od strony, zawsze mamy dylemat jaką fo[…]

  • http://www.bandurscy.com Filu

    Również miałem nieprzyjemność z Siódemką, mam nadzieję już nigdy na nich nie trafić i również, z żalu, popełniłem o nich wpis na blogu.
    Jak to możliwe, że mają jeszcze klientów…

  • http://blog.bobiko.pl/2011/01/07/3-czesc-z-trylogii-o-siodemce/ MyNotebook – bobiko’s blog

    3.część z Trylogii o Siódemce

    Tak, kolejny i ostatni wpis z serii poświęconej Siódemce. Tym razem garść zmian, które zaszły od ostatniego, grudniowego wpisu. Demotywator jakże prawdziwy.

  • http://grupaprzewozowa.pl/blog-przesylki-kurierskie.html blubert

    Jak głosi stara powiedzenie ludowe ze prawda jest po środku. Nie ma wspaniałych firm kurierskich gdzie wszystko działa najlepiej i nigdy nie mają wpadek, jak też nie ma firm, aż tak słabych jak niektórzy tu krytykują. W każdej firmie zdarząją sie niemiłe incydenty i oby było ich jak najmniej.

    ~pozdrawiam

  • http://blog.bobiko.pl bobiko

    @blubert – oczywiście, prawda lezy po środku ale skoro mam potwierdzenie nadania paczki z tego dnia i widzę, jak bardzo się ociągają z dostarczaniem ich, do tego mają problem z zlokalizowaniem paczki, to czyja to wina?

  • plludwik

    Mam właśnie w tej chwili tą samą sytuację. Gdzie mogę domagać się swoich praw?? Od 20go grudnia firma nie dostarczyła mi przesyłki.

  • http://blog.bobiko.pl bobiko

    @plludwik: przeder wszystkim złożyć reklamację do nich (ja ominąłem to), zadzwoń raz do nich na infolinię i przyduś palantów. Powiedz mi jeszcze, jaki okręg?
    Ja miałem to szczęście ze mogłem rozmawiać osobiście z panią z Siódemki. Jeśli nie poskutkuje, to zgłoś do biura od ochrony praw konsumenta. Ale również przyduś sprzedawcę/nadawcę do ponownej wysyłki pod groźbą zgłoszenia go do allegro/na policję itp.

  • plludwik

    6130023491524 z Poznania dostawca. a to numer przesyłki zobaczcie kiedy została nadana. i to jest firma kurierska!!! ja rozumiem że zdarzają się problemy w firmach i opóżnienia ale to jest przegięcie a w dodatku notoryczne.

  • http://blog.bobiko.pl bobiko

    @plludwik: Nie ty jeden masz problem, do środy wyjaśniono problem z paczkami, nadanymi w listopadzie.. Poczytaj kolejny wpis: http://blog.bobiko.pl/2011/01/07/3-czesc-z-trylogii-o-siodemce/ a i skontaktuj się na me[]bobiko.pl moze bede w stanie pomóc ale tez zbieram dowody.

  • http://grupaprzewozowa.pl/blog-przesylki-kurierskie.html blubert

    @bobiko Oczywiście ze wina leży po stronie kuriera i powinien za to odpowiedzieć jakoś i zrekompensować straty. Ale niestety prawda jest taka, że wielu z nas pomyśli sobie: „szkoda zachodu” (żeby im się dobrać do tyłka za to co zrobili) i oni nadal tak ciągną…

  • ALPINTECH

    Złodziejska firma z chorymi zapisami w umowach, dopłaty za byle co nagle paczka 3 kg moze kosztować 70 zł bo była trójkatna zamiast kwadratowa poprostu cwaniackie nieuczciwe praktyki lub dosłownie okradanie klienta do tego beszczelny personel, Poprostu najgorsza firma z jaką przytszło nam współpracować jakość dostaw poprostu tragedia ciagłe reklamacje i problemy ze wszystkim. DRAMAT Odradzam zwłaszcza nadawcom

  • Anonim

    złodziej kurierskiej siódemki który nie daje sprawdzić paczki ze które się płaci i zostaje przy sprawdzaniu zaprana z renki .. kurier pochodzi ze stargardu szczecińskiego pod numer telefonu 507003106. nie mogę odebrać od niego paczki ktora wraca drugi Lublina .. ma to być zawartość czesci samochodowe przednie lempy .. pozdrawiam boszkodowany ..

  • http://lukasz.klis.pl/siodemka-s-a-powinni-tego-zabronic/ Łukasz Kliś

    Siódemka S.A.: powinni tego zabronić

    Wraz z rozwojem technologii oraz e-commerce Polacy coraz częściej decydują się na robienie zakupów przez Internet. Dokonują ich bezpośrednio na stronie sklepu lub poprzez portale aukcyjne. Niezależnie od strony, zawsze mamy dylemat jaką fo[…]

  • r

    strasynz shit ta firma!!!
    Przez tych debili musialem zwracac 40zl za przesylke ktorej nie dostalem. kurier przyjezdza sobie kiedy tylko chce, nie powiadamiajac nikogo przed swoim przyjazdem. I tym sposobem nie moglem odebrac przesylki.
    Ta firma to dno!

    • maly

      Witam Moją paczke kurier dpd zostawił na klatce schodowej,mozecie wierzyc lub nie ale to jest prawda Co najciekawsze wg listu przewozowego paczkę te odebrałem O zgrozo

      Zgłosiłem to do tej Za….ej firmy i czekam na odpowiedz ps,Kurier stwierdził ,ze nie mógł się dodzwonic ,to rzucil na polpietro a miałem jedno nieodebrane polączenie godzine po rzekomym dostarczeniu Poczta to przy nich za…a firma

  • Kiszczyn

    Zdecydowanie nie warto tracić czasu na zadawanie się z tą firmą wysyłkową! Siódemka S.A to niesolidna, niedotrzymująca umów firma!
    Pokrótce przedstawię moją historię:
    Złożyłem wniosek o konto bankowe przez internet. Mój bank wysłał umowę do kuriera z „7”. Zostałem powiadomiony, że nastąpiła próba kontaktu ze mną (nie odebrałem telefonu). Jeszcze tego samego dnia zadzwoniłem do kuriera – kiedy mógłby mi dostarczyć przesyłkę… Umówiliśmy się na 16.oo następnego dnia tj. na piątek … Czekałem 1h aż moja cierpliwość się skończyła i znów zadzwoniłem… Podczas rozmowy usłyszałem dziecinne tłumaczenie „aaa tak… pamiętam, ale ja nie jeździłem dziś na tej linii tylko kolega” – Nie wiem jak Wy, ale ja sądzę, że w normalnej firmie wysyłkowej powinna istnieć chociaż jako taka komunikacja kurierska. Na końcu rozmowy powiedziałem, że czekam na telefon i przez przypadek (może celowo) kurier zostawił włącząną rozmowę i zaczął rozmawiać w „kurierskim żargonie” ze współpracownikami, obrażając klienta… Telefonu nie otrzymałem, ale dzwoniłem później (po weekendzie – w poniedziałek) I znów umówiłem się na 16.oo-17.oo tym razem – we wtorek. Czekałem znów – 1,5h i kuriera jak nie było tak nie ma…

    Na przesyłkę czekam już ponad tydzień… ODRADZAM 7!

  • Art

    przesyłka została wysłana, ale nie doszła. dowiedziałem się że ponoć przesyłka została zostawiona przez kuriera SIÓDEMKI (lublin) u sąsiadów w bloku gdzie mieszkam, tam jest kilkadziesiąt sąsiadów. Dlaczego nie zostawił u mnie przesyłki? Dlaczego nie dzwonił że jest przesyłka i kiedy ją dostarczy? Ale czy wogóle dostarczył przesyłkę?.
    w firmie dają numer do kuriera, który rozwoził przesyłki. ten kurier nie odbiera telefonu. po ponownym skontaktowaniu się z firmą mówią że sami skontaktują się z kurierem i zadzwonią do mnie. Ale oczywiście nie dzwonią.
    Zastanawiam się czy w dzisiejszych czasach może być taka bezkarność?
    UWAGA!!!
    Jak kupujecie jakiś towar to proponuje się wcześniej dowiadywać czy to SIÓDEMKA dostarcza ten towar, bo raczej go nie zobaczycie

  • Kurier

    Osobiście nie korzystałem z 7. Inni kurierzy jeszcze nie zawiedli. Często jakość usługi niestety jest zależna od pracownika a nie od firmy więc myślę że nie każdą negatywną opinię z sieci też trzeba brać jako wyznacznik jakościowy firmy.

  • Natalia

    Co to za firma, gdzie kurierzy nie mają czasu dla klienta? Będę strzec się tej firmy jak ognia, otrzymałam uszkodzony towar, kurier wręcz uciekł, bo nie miał czasu, powiedziałabym że prawie spadł ze schodów.. a potem przez 2 tygodnie próbowałam umówić się, żeby spisać protokół szkody, niezbędny do wymiany towaru. Dzwoniłam do centrali, oddziału w Poznaniu i do kuriera (a właściwie kurierów) – NIC to nie dało, byłam odsyłana od jednego do drugiego, wydałam na telefony drugie tyle co na przesyłkę. Tragiczna firma, kompletny brak szacunku dla przewożonych towarów i przede wszystkim dla Klienta, chamstwo i brak profesjonalizmu – to znaki rozpoznawcze.. Odradzam stanowczo ich usługi. Siódemka – nie! Kompletne dziadostwo i niesolidność – oszustwo.

  • Piotr Dworski

    Jestem stalym klientem siodemki i zostalem przez nich oszukany na ponad 14tys zł.Nie polecam tych zlodzieji.Sprawa trafila do sadu zobaczymy jak sie rozstrzygnie.Stanowczo odradzam podpisywania z nimi umow.

  • użytkowniczka

    Również nie polecam siódemki… Czekałam na paczkę 5 dni. Miała przyjść w środę- niestety sprzedawca na allegro do mnie dzwoni, że paczka została do niego z powrotem odrzucona!!! ponieważ nie było nikogo w domu!!!! Nie jest to prawda- po prosty kurier sobie nie przyjechał… byłam w domu cały czas, jesli by mnie nie było to bym miała w drzwiach awizo. Nie miałam. Nie polecam. Allegrowicz musiał mi jeszcze raz paczkę wysyłać.

  • Adam

    Siódemka Najbardziej nieudolna firma kurierska z jaką miałem do czynienia! Paczkę nadano 19.12 (jak łatwo zauważyć przed świętami), mimo interwencji, trzykrotnego potwierdzania adresu i obietnic dostawy (do firmy w budynku biurowym) 28.12 paczkę zwrócono nadawcy. Nikt nie powiedział nawet małego przepraszam.

    • bobiko

      Nadawca powinien postarac sie o odpowiednie odszkodowanie, natomiast do Ciebie inną paczkę wysłać.

  • lukasz

    Troche odswieze. Ja zamowilem paczke w piatek. Po weekendzie spedzonym w sklepie okolo godziny 8.00 dostalem maila z informacja, ze przesylka zostala wyslana. Tego samego dnia o 17.24 odebralem paczke. Dodam, ze odleglosc to 500km. Nie mialem problemow z kontaktem. Ja moge ja smialo polecic. Oczywiscie za pewne ma swoje wady tak samo jak DHL, UPS czy TNT. Wszystko zalezy od kurierow i od pogody.

    • bobiko

      Wszystko zależy od pogody i kurierów a więc podstawy, najważniejszej rzeczy czyli logistyki. Jeśli to nawala, to co powiedzieć o reszcie?

  • http://www.w.pl kolezanka anka

    faktycznie ta firma to dno i 3 metry mułu. kurierzy zblazowani, leniwi, na infolinii chyba ludzie niespełna rozumu, nic do nich nie dociera. Jeżeli jest tylko taka opcja – nie wybierajcie siódemki, a Wasze nerwy będą w porządku. co można zawalić, zawalą, a reklamacje im nie dziwne, normalka

  • Barbara

    Dwa razy miałam kontakt z kurierem z „Siódemki” w odstępie czasowym- 2 letnim. Absurdalny brak kultury osobistej. Rozmowa na poziomie więziennym: slang, zwroty „na Ty”, ordynarny sposób zwracania się. Dzwoniąc do mnie kurier nawet nie raczył się przedstawić kim jest i w jakim celu dzwoni! Wypowiedział za to słowa jak do koleżanki z podwórka: „NO GDZIE JESTEŚ?”. Po słownych turbulencjach zostało uzgodnione, że kurier zadzwoni na moje nieszczęście dnia następnego! Przy czym dnia następnego dowiedziałam się, że dostane paczkę, jeśli samochód się nie zepsuje!Tacy ludzie nie powinni być wypuszczani na miasto! SYF

  • http://ja monika

    Mam do czynienia z różnymi firmami kurierskimi. Jeden jedyny raz zawiodłam się na tej współpracy i oczywiście dotyczy to firmy SIÓDEMKA.
    1. kurier nie zadzwonił przed dostarczeniem przesyłki, nie dostarczył jej, nie zostawił awizo.
    2. po złożeniu reklamacji próbowano mi wmówić, że nie miałam gotówki (!), potem, że kurier nikogo nie zastał. Oczywiście to bzdurne tłumaczenie, bo nasza firma jest otwarta od rana do późnego wieczora, zawsze ktoś w niej jest, a brak gotówki to już jakaś kpina…
    3. następnego dnia po kolejnym monicie obiecano dostarczyć przesyłkę do godz. 16:00, Łatwo się domyślić, że przesyłki nie zobaczyłam do dnia dzisiejszego.
    Omijajcie siódemkę z daleka!!!

  • http://www.interia.pl bobol

    Siódemka trzy razy miałem z nimi do czynienia i za każdym razem było coraz gorzej… nie polecam. Piszą bzdury w statutach przesyłki.

  • http://blog.mefioso.pl/ Mateusz Pęczkowski

    Kilka razy miałem styczność z Siódemką i nie mam powodów do narzekań. Za to niemiło wspominam przygodę z firmą OPEK. Kurierzy przywożą poniszczone paczki.

  • Rafał

    Paczka wieziona przez 7 znalazła sie w sklepie „po sąsiedzku” – dotarla do mnie po 2 dniach otwarta! Sprawa w fazie reklamacji – zobaczymy czy to kurier czy firma do kitu. generalnie NIE POLECAM

  • elwi

    Najgorsza firma kurierska .Firma uszkodziła mi paczkę i zamówiony towar mimo zdjęć i złożonej reklamacji nic nie wskórałam. Paczka była dodatkowo ubezpieczona . Mimo to wmówiono mi ze to wina moja. w tej chwili jestem stratna ma uszkodzony i zapłacony towar . Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • elwi

    nadawcy!!!!! nie wysyłajcie tą firmą paczek bo ich nie dostarczają do odbiorców. Oddają paczki wszystkim (sąsiadom, pobliskim sklepom, nie upoważnionym domownikom a jak by mogli i by sie napatoczył to nawet przechodniom ) w Momencie zaginięcia paczki nie biorą żadnej odpowiedzialności na siebie obwiniają nadawce i odbiorce!!!!! Reklamacji nie uznają w żadnym przypadku nawet jak sie ma zdjęcia zniszczonego opakowania i towaru. Tutaj obwiniają nadawce za źle spakował paczkę. W tej firmie paczka powinna być spakowana w cztery warstwy a mimo to i tak nie wygrasz. Z ubezpieczoną paczką jest podobnie więc szkoda tracić kasy na ubezpieczenie- ponieważ to totalny kit i naciąganie klienta !!!!! Nie odzyskasz swojego ubezpieczenia !!!!!!!
    To jest najgorsza firma kurierska na rynku!!!!!
    Ci wszyscy co chwalą to firmę to mają jak na razie więcej szcześcia !!!

  • berkaz

    W dniu 9.09.13
    r. dokonałem zakupu drzwi do samochodu w sklepie internetowym. Kurier
    dostarczył zakupiony towar – drzwi kompletne do samochodu Mitsubishi Galant, w terminie.
    Przesyłka była oznaczona znakami „ostrożnie szkło”, opakowana w styropian-karton-folia, oraz ubezpieczona. Po odpakowaniu stwierdziłem uszkodzenia transportowe (wgniecenie) opakowania wewnętrznego oraz zawartości paczki, będące wynikiem nieuwagi oraz nie zastosowania należytej ostrożności przez spedytora. Drzwi były pogięte na krawędziach, lusterko było rozbite. Kurier nie chciał czekać do całkowitego odpakowania przesyłki i prosił o telefon po całkowitym jej odpakowaniu,zobowiązując się do spisania protokołu szkody w tym samym dniu.

    Z uwagi na fakt, że naprawa samochodu związana z jego wykorzystaniem do zajęć służbowych była pilna, w tym samym dniu telefonowałem do sprzedawcy z zapytaniem, czy dysponuje inną sztuką drzwi w potrzebnym kolorze i nadających się do bezpośredniego montażu. Po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi złożyłem zamówienie na kolejne drzwi, które zostały wysłane w tym samym dniu. W dniu 11.09.2013 o godz. 10.24 telefonował
    do mnie kurier zawiadamiając mnie o terminie dostarczenia przesyłki ( nr listu przewozowego 6530025561353),
    oraz uprzedzając, że jest ona uszkodzona ( przy odbiorze przesyłki z magazynu
    stwierdził uszkodzenie opakowania oraz wgniecenie narożnika drzwi). Po przyjeździe
    kuriera stwierdziłem, że kolejna przesyłka jest istotnie uszkodzona – drzwi były w narożnikach zagięte, a połać drzwiowa wgnieciona. Sprzedawca odmówił przejęcia zwrotnego obu przesyłek. Skontaktowałem się również z BOK Siódemki – uzyskałem jedynie poradę,aby obie przesyłki reklamować oraz zapewnienie o wydaniu polecenia kurierowi spisania protokołu szkody poprzedniej przesyłki.

    Złożyłem pisemna reklamacje,dołaczając: protokół reklamacyjny
    wypełniony przez kuriera który potwierdziłem swoim podpisem,oświadczenie
    sprzedawcy o odmowie przyjecia zwrotnego towaru i przekazaniu prawa do
    reklamacji mojej osobie, paragony fiskalne dokumentujace transakcje,listy
    przewozowe oraz wykonana dokumentację fotograficzną ( na płycie CD) uszkodzeń
    towaru.

    W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od F-my Siódemka S.A.
    oddalające moje roszczenie – jako uzasadnienie odmowy było stwierdzenie, że w
    protokole szkody nie zawarto odnotacji o uszkodzeniach opakowania ( należałoby przeanalizować wysłane fotografie przed pisemnym zajęciem takiego stanowiska). Ponadto zaznaczono,że protokół szkody został spisany przez odbiorcę, w obecności kuriera- rzeczywistości kurier wypisał ten dokument –ja go tylko potwierdziłem własnym podpisem.

    Uważam, że opisane okoliczności upoważniają mnie do stwierdzenia niestaranności i lekceważącegopodejścia spedytora – firmy kurierskiej Siódemka S.A. do realizacji powierzonego jej zlecenia –terminowego i bezpiecznego dostarczenia powierzonej przesyłki w stanie nieuszkodzonym, a jednocześnie obraża art.65 ust.1 Prawa Przewozowego oraz art.788 par.1 KC.

    Oceniając Kuriera –muszę stwierdzić, że jego zachowanie było poprawne, zwłaszcza, że uprzedził mnie o uszkodzeniu 2-giej przesyłki jeszcze przed jej przywiezieniem. Ogólniemoja opinia o firmie ( nie o Kurierze) jest zdecydowanie negatywna!

  • S2134

    Sposób dostarczenia paczki przez państwa firmę to jakaś parodia.
    Kurier przyjechał na domowy adres z paczką, Skontaktował się. Poinformowałem go, że jestem w pracy i chcę paczkę odebrać osobiście, więc paczkę mogę w domu odebrać albo po godzinie 17, albo może mi dostarczyć ją na adres domowy.
    Usłyszałem, że pracuje do godziny 15:30 i jest zobowiązany dostarczyć paczkę na podany w zamówieniu adres, więc będę musiał albo odebrać ją z waszego magazynu, albo dostarczy mi ją ponownie za 2 dni na ten sam adres, w tych samych godzinach. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że firma kurierska nie jest w stanie dostarczyć paczki.
    Na dodatek, żeby było mu wygodnie oferował zostawienie paczki o wartości 1,4 tysiąca złotych u sąsiada lub w pobliskim osiedlowym sklepie! „Tylko żebym go później poinformował, czy z paczką jest wszystko w porządku”
    Skończyło się na tym, że musiałem jechać przez pół miasta do magazynu firmy, a później targać sporych rozmiarów monitor komunikacją miejską. Dodatkowo, po przyjechaniu na miejsce, paczka widniała w systemie ze statusem „Dostarczona”, więc pracownik magazynu musiał dzwonić po kurierach, który z nich ma moją paczkę i kiedy będzie w bazie.
    Głębokie rozczarowanie. Mam nadzieję, że pierwszy i ostatni raz sklep korzysta z usług tej firmy.

  • Kasia

    Jestem zawiedziona firmą kurierską „7”dostarczającą w oławie 2 razy trafiłam na tego własnie kuriera w meilu dostałam informacje o nadaniu paczki i jej śledzeniu oczywiście śledziłam ją cały czas, kurier ma obowiązek doręczenia jej w ciągu 2 dni siedziałam specjalnie w domu i czekałam w końcu sprawdziłam stats nadania i co się okazało paczka została niby do mnie dostarczona co w cale tak nie było, napisałam do sprzedającego z allegro ze do tej pory nie otrzymałam zamówionej przesyłki a status doreczenia jest DOSTARCZONY DOpiero po mojej interwencji sprzedający zadzwonił do kuriera i spytał się dlaczego paczka jeszcze do mnie nie dotarła to kurier odp ze zepsuło mu sie auto i mi jej nie dostarczył to dla czego do nie nie zadzwonił i nie uprzedził tylko za mnie ją podpisał ? Po interwencji dopiero do mnie zadzwonił kurier i powiedział ze przywiezie mi przesyłkę o 14 a przyjechał chyba 2 godziny po dopiero;/ Druga moja sytuacja była podobna paczka została nadana we wtorek 19.listopada a została dostarcona dopiero w czwartek wieczorem i niestety tez musiałam interweniować jak zwykle status dostarczony niby był u mnie 2 razy i nikogo nie było jak zwykle dlaczego za mnie podpisał ? bo się pomylił tak powiedział sprzedającemu co interweniował . Jestem jak najbardziej nie zadowolona z tej firmy kurierskiej NiE POLECAM!!!!

  • Paweł

    Na wstępie chciałbym przestrzec WSZYSTKICH którzy mają zamiar nadać przesyłkę firmą kurierską „Siódemka”. Moje zdanie opieram na kilkunastu MOICH przypadkach W KTÓRYCH ZAWSZE, ale to ZAWSZE są jakieś problemy. Zamawiając towar z różnych portali internetowych, ogłoszeń czy sklepów wysyłkowych staram się dokładnie UNIKAĆ wysyłki kurierskiej realizowanej przez serwis „Siódemka”, dlaczego? głównie chodzi o CZAS REALIZACJI.
    Jak wiadomo kuriera zamawia się dlatego żeby jak najszybciej towar został dostarczony kupującemu/odbiorcy. Miałem przypadek, w którym zamówiłem części motocyklowe które były mi bardzo pilnie potrzebne, na serwisie ogłoszeniowym była opcja wysyłki kurierskiej więc się nie zastanawiałem i od razu z niej skorzystałem. Po 2 godzinach otrzymuję maila od kontrahenta że towar został wysłany, po chwili mail od Siódemki że przyjęli paczkę więc czekam. Paczki spodziewałem się na drugi, trzeci dzień. mijają 2-3 dni, niestety paczka nie dociera do mnie. Mija tydzień paczki wciąż niema, w rejestrze tracking-u niestety żadnych nowych powiadomień. Po telefonie do firmy kurierskiej dowiaduję się, że przez jakieś błędy kierowcy/dostarczyciela paczka musiała wrócić żeby jeszcze raz ją odesłać, podkreślam że mieszkam w centrum miasta i NIGDY nie było problemu z dostawą przesyłek. Finalnie paczka trafiła w moje ręce po 12 dniach od dostarczenia jej do firmy kurierskiej. Czy nie lepiej było by wybrać formę wysyłki Pocztą Polską i paczką priorytetową? z pewnością tak, czas oczekiwania max 2 dni.
    Inny przypadek. znowu zamówiłem części motocyklowe. Paczka o wymiarach kasety VHS. Paczka dostarczona do firmy kurierskiej w dniu zakupu przez serwis aukcyjny, 6 dni później piszę do sprzedawcy co z moją paczą, w odpowiedzi dostaję, że za chwile się skontaktuje firmą kurierską o której tu piszę. Po kolejnej chwili dostaję odpowiedź :
    „Witam. Z Pańskiej paczki odkleił się list przewozowy na cenrali przeładunkowej Siódemki. Paczka została przepakowana na nowy list i będzie jutro u Pana. Za opóźnienie przepraszamy.”
    Dziwne, prawda?
    Jak już pisałem, ZAWSZE JAKIEŚ PROBLEMY! na 10 paczek z „Siódemki” jedna trafia w moje ręce po 2 dniach w stanie nienaruszonym, w innych przypadkach średnia czasu dostarczenia wynosi 9 dni i do tego opakowania są ZMASAKROWANE jakby samochód w którym był przewożone miał czołowe zderzenie z Boeingiem 747. Jeszcze raz przestrzegam niewinne dusze przed tą firmą.

  • Gabriela

    Kurier nie zadzwonił przed dostarczeniem przesyłki, nie dostarczył jej, nie zostawił awizo.Po wielokrotnym kontakcie z tą beznadziejną firmą ,która nie wie co się dzieje z przesyłką dostałam prpozycję przyjazdu osobiście po przesyłkę do Katowic moje paliwo tez kosztuje a w dodatku muszę zapłacić za przesyłkę kurierską od wtorku przesyłki brak dziś jest czwartek???Sorry,ale jesteście do DUPY,nie kompetentni pracownicy,którzy nie mają pojęcia co się dzieje z przesyłkami!!!

    Huj nie firma:)

    • Kurier

      (…). Kurier nie ma obowiązku do Ciebie dzwonić przed doręczeniem. Jak się zamawia wiecznie przez allegro bo cięzko otyle dupsko do sklepu ruszyc to się później psioczy. Zamówiłaś to (…) i czekaj

      (mod: wycięto epitety)

      • robcen

        Kurier MA OBOWIAZEK dostarczyc przesylke pod wskazany adres a nie zostawiac osobom nieupowaznionym gdzie popadnie…

  • Krzysztof

    niestety to prawda, nie polecam, kurier bez mojej zgody zostawił gdzieś paczkę w obcym mieszkaniu i podpisał się za mnie !!! mało tego mnie o tym nie poinformował i dopiero w trackingu zobaczyłem, że paczka jest doręczona !!! po wydzwanianiu na infolinię z wielką łaską i bez przeprosin podali mi numer mieszkania gdzie mogę ja odebrać, niestety kurier pomylił mieszkania bo zostawił paczkę w innym niż podali czyli przez kolejne dni szukałam paczki SKANDAL !!!! NIE POLECAM !!!

  • M.Z

    To ja może dodam coś od siebie: na allegro zakupiłam w firmie DORA płytę indukcyjną. Okazało się bardzo szybko, że to niedziałający sprzęt. Firma DORA wysyłała ponoć kuriera z siódemki , by odebrał ode mnie płytę z Oławy. Czakałam na kuriera 5 dni, po czym dostaję maila od firmy DORA:

    ” o co chodzi dlaczego nie oddaje pani towaru
    to jest tresc maila od kuriera
    Proszę o wyjaśnienie sprawy z nadawcą. Kurier był ponownie u klienta i ponownie paczka nie była gotowa. Proszę o informację zwrotną. ”

    No żałosne ! Kuriera u mnie nie było, a miał czelność skłamać, że był ! I jeszcze ten tekst „ponownie”. Czyli, że był nie jeden raz ? Chętnie bym się dobrała do tej siódemki i złożyła skargę na kuriera, żeby go wywalili z roboty.

  • kadetx2

    Moja opinia również jest negatywna. Zakupiłem przedmiot, a kurier miał olbrzymi problem z dojazdem. Skończyło się tym, że sam musiałem odebrać paczkę. Inne firmy kurierskie (np. UPS, DHL,GLS ) nigdy nie miały problemów nie polecam.

  • SEY

    Wczoraj (08.07.2014) kurier Siódemki o godz 19:55 przyjechał z przesyłką z Krakowa. Była to ,,amerykanka”, inaczej mówiąc, jednoosobowa sofa do spania. Wcześniej uregulowałem całą kwotę u dystrybutora wraz z podaniem nr telefonu stacjonarnego i komórkowego. 7 lipca wysyłający powiadomił mnie, że przesyłka została nadana i powinna być u mnie w dniu następnym. Czekałem ponad połowę dnia z synem, aby te paczki z sofą wnieść na 3 piętro. W końcu syn wyszedł z domu, a ja czekałem dalej. Ten durny kurier nie raczył przedzwonić pół godziny, albo godzinę wcześniej, że za niedługo u mnie będzie. Gdy przywiózł zamówiony towar, to nie pozwolił mi zajrzeć do wnętrza opakowania, czy to jest to, co zamówiłem. Mogłem to dopiero zrobić po pokwitowaniu odbioru. Podpisałem więc i wniosłem te 2 paki do piwnicy. Tam w tekturze opakowania wyciąłem dziurę 8 x 8 cm i stwierdziłem, że obicie tej sofy nie jest takie, jak zamawiałem. Teraz muszę się użerać z dostawcą. A przecież obowiązkiem kuriera jest umożliwienie otwarcia paczki i w razie nieścisłości spisania z nim protokołu rozbieżności.

  • alkjhg

    Ostatnio mielismy remont w domu i przez 2 miesiące, moze odebraliśmy 20 przesyłek od siódemki. Wszystkie dostarczone szybko, sprawnie, każdego dnia o tej samej godzinie, jak w zegarku. Rzeczy szklane, wszystkie dotarły w całości. Kurier mily kulturalny, zawsze się mozna z nim było dogadać. Zero obsuwy. I chyba zalezy własnie od danego kuriera czy radzi sobie z pracą

  • Ashtea

    Niestety potwierdzam… same problemy. Od teraz pytam sprzedawców przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym, czy przypadkiem nie korzystają z Siódemki – jeśli tak i nie ma innej opcji dostawy – rezygnuję z zakupu. Nigdy więcej.

  • SzkodaKasy

    Muszę dodać coś od siebie – z moich doświadczeń wynika podobny obraz tej firmy – do mnie paczka nie dotarła wcale a mimo to na stronie widniała informacja o odmowie przyjęcia przesyłki przeze mnie. Ręce opadają , a pani z infolinii twierdzi że to tylko status a nie potwierdzenie faktu… Paranoja
    jednym słowem Siódemka to naprawdę kurierskie dno

  • monki

    Widzę, że w niechęcie do tej firmy nie jestem sama. Również odradzam i niepolecam.

  • Adam

    Artykuł jest już dość stary, ale nadal aktualny ;)
    Kurier miał być w piątek do 20:00. W poniedziałek o 12:00 zadzwonił…. że jest pod złym adresem.

  • Bartosz

    Kurier w ogóle nie próbował dostarczyć przesyłki pod wskazany adres tylko o 20:34 zmienł status przesyłki na „Przesyłka awizowana (AV) [EN: Advice note]”. To nie jest mój pierwszy taki przypadek z tą firmą kurierską. Uważam, że Siódemka jest najgorszą firmą zarówno po względem obsługi klienta i doręczenia paczek.

  • pati

    odradzam stanowczo nie plecam!!!!!! zamowilam towar gabarytowy, ponad 130 kilo ktory mial przyjechac na palecie, rano ok 8 dostalam smsa z centrali z informacja ze kurier bedzie do godziny 20 , oczywiscie w tygodniu . Kurier nie raczyl nawet zadzwonic wczesniej ze bedzie chocazby za 5 muinut przed przyjazdem, – nie zastal mnie w tym czasie w domu (a moze go w ogole nie bylo?) Pani z centrali , lakonicznie stwierdzila iz KURIERZY NIE MAJA OBOWIAZKU AWIZACJI i paleta z towarem stoi na magazynie , a kurier bedzie probowal dostarczyc gabaryt nastepnego roboczego dnia. Wiec z tego wynika ze nawet do jasnej ch… bółki do sklepu nie bede mogla skoczyc, a chlopaki wynajete przeze mnie do wnoszenia mi ciezkich paczek maja u mnie waletowac przez cale 12 godzin, bo nie wiedomo kiedy kurier do mnie zajedzie!!!!!!!!NAJGORSZA NAJBARDZIEJ KPIARSKA I PRYMITYWNA FIRMA KURIERSKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość

    po stokroć odradzam!!!! aż trudno uwierzyć, że taka „firma” jeszcze funkcjonuje. kto z tego korzysta!?

  • dareczka

    Nie polecam!!! Kurier jeżdżący w centrum Krakowa chamski i arogancki facet, który rozwozi paczki tylko w godzinach dopołudniowych (jak poinformował). Brak drugiej próby doręczenia (pomimo wcześniejszej umowy). Dzwoniłam pod magiczny telefon z „siódemkami” cztery razy i dwa razy obiecano mi, że paczka będzie doręczona w dniu następnym. Gdy zadzwoniłam po raz czwarty powiedziano mi, że paczka została odesłana do nadawcy (PRZED UPŁYWEM 3 DNI POBYTU W MAGAZYNIE)…. ręce mi opadły, bo będę musiała płacić znowu 25 zł za przesyłkę, czyli w sumie 50 zł przed Świętami poszło się bujać…. PROSZĘ O INFORMACJĘ GDZIE MOŻNA ZGŁOSIĆ TAKĄ INFORMACJĘ.

  • Kinga

    są beznadziejni, musiałam interweniowac w sklepie internetowym, gdzie robilam zakupy prezentow na swieta ,zeby cos zadziałali w mojej sprawie, bo nie ma jak dodzwonic sie do infolinii siódemki, paczka od kilku dni „podobno” awizowana ,tak przeczytałam w moim monitoringu paczki, przy czym awiza nie zostawiono! wiec nie wiem nawet, gdzie samemu moge odebrac paczke! (mam w d. kuriera sama przeciez moge ja odebrac), jestem pewna ze wcale mu sie nie chciało dostarczyc paczki, bo za pobraniem, to sie ja zwroci do sklepu i git, zero profesjonalizmu z ich strony, NIE POLCEAM!!!

  • RomanOwo

    Dzięki Bogu istnieją Paczkomaty :) zero stresu, a przesyłka zawsze jest na czas. Dużo kupuję w internecie i ma co dzień mam do czynienia z kurierami. Wiadomo każdy człowiek jest inny tak samo kurierzy jeden miły drugi cham. Siódemka jeszcze mi nie podpadła, natomiast DPD omijam z daleka. Doskonale współpracuje mi się z UPS :)

  • Bulwers

    pierdolisz głupoty. ZA CO KURNA PŁACIMY ?

  • Pola

    Najbardziej niekompetentna i żałosna firma, jaką znam.
    Kurierzy (albo ktoś w magazynie) to złodzieje, otwierają paczki, wyjmują co chcą i zalepiają z
    powrotem taśmą, więc nie widać, żeby paczka była zniszczona, otwierana itd.,
    więc odbierający bez zastrzeżeń odbiera, a później się okazuje, że waga wysłana
    (czyli ta z nalepki adresowej) nie zgadza się z realną, czyli dowód, że to nie
    nadawca oszukał czy pomylił, pakując za mało, ale paczki ubyło po drodze, czyli
    z winy Siódemki bezdyskusyjnie.

    Jedna sprawa – kradzież. Druga sprawa – podrabianie podpisu, gdyż kurier już któryś raz z
    rzędu nie chciał ode mnie podpisu, a na stronie śledzenia paczki widniało, że
    odebrana już dzień wcześniej. Kiedyś myślałam, że to kurier poprawia sobie
    statystykę, że szybciej doręczył, ale teraz widzę, że to dodatkowy czas na
    pogrzebanie w paczce i ładne jej zapakowanie z powrotem.

    Ja miałam szczęście za każdym razem – nadawcą być rzetelny sklep, który mimo braku swojej
    winy, dosyłał mi brakujące elementy, zatem straty finansowej nie miałam, ale
    jednak chciałam być w porządku, pomóc Siódemce wyeliminować złodziei, pomóc
    innym klientom, by ich to nie spotkało, i napisałam reklamację.

    Jak na dłoni pokazałam im złodzieja, bo jasne, że to albo sam kurier który mi dostarczał
    paczkę, albo jest w temacie kto to (bo jednak podpisu nie chciał, czyli
    podejrzane), zatem Siódemka ma ułatwione zadanie, żeby znaleźć winnego, a co robi?
    Przysyłają mi pismo o nieuznaniu moich roszczeń, bo odebrałam paczkę bez zastrzeżeń!

    Oni nawet nic z tego pisma i wszystkich argumentów nie przeczytali, tylko jak każdemu
    wysłali taką samą notkę, że paczka odebrana, roszczeń już nie ma prawa być.

    Ja roszczeń nie miałam i wpisałam tam: „niedopuszczanie do takich sytuacji i wyeliminowanie
    złodziejstwa i oszustwa.”

    Podałam im na dłoni złodzieja i oszusta, traciłam czas i znaczek, tylko żeby pomóc, bo o
    towar już nie walczyłam (nadawca mi dosłał przecież), a oni zignorowali wszystko.

    Zatem kradzieże i podrabianie podpisu to jedno, a to jak pracuje dział reklamacji i
    bez zapoznania się z problemem i w ogóle bez chęci go rozwiązania – jak każdemu
    po prostu wysyłają taką samą notkę– to już absurd. Sami działają na swoją
    niekorzyść.
    Czyli Siódemka kradnie i podrabia podpisy, a osoby wyżej to akceptują, nie potępiają i nie
    chcą eliminować.
    Po co zajmować się złodziejami? Później się tylko napisze notkę, że praczka odebrana bez
    zastrzeżeń i nie ma prawa roszczeń. To jest filozofia i logika pracy Siódemki.
    Tyle w temacie.

  • Łukasz

    Sorry… Nie poznałem gorszej firmy kurierskiej… Nie wiem po co DPD przejeło to cos… Chyba zeby wymienic tam wszystkich i zacząć wszystko od nowa… paczka została wysłana 17/12.

    Dnia 19 grudnia Informacja, iż przesyłke odebrałem- takie cuda:) Cały dzien ktos czekał i nic… 22/12 nagle sie znalazła na magazynie i co z tego. Mimo licznych interwencji cisza. Infolinia- „Jutro bedzie miał Pan paczke na pewno”- Tak przez dwa dni, trzeciego dnia -” Niestety nie mozemy sie skontaktowac z oddziałem we Wrocławiu, założymy kolejną interwencje”….

    23/12 paczka dalej na magazynie, nie w doręczeniu, na magazynie….. to juz tydzien… Jaka jest misja firmy? Nikomu nie dostarczyc przesyłki na święta.

    Nie mam pytan, żyrandol pod choinkę. Osiem tysięcy razy przerzucony z kąta w kąt, wiec pewnie itak juz w kawałkach…

    Pozdrawiam Siódemeczke i kiero, który sobie czyta kolejną interwencje i sie smieje pewnie w tym momencie.

    • maciej

      ostro czytam te wpisy i jestem w tej samej sytuacji pisze że paczka doręczona a nie ma nic wszyscy byli w domu nikogo nie było a pisze że doręczona po prostu złodzieje i tyle.

  • wiktor

    Panie diam0nd, fakt, że najwyraźniej zatrudnił się Pan w firmie, w której nie szanują jego pracy, nie oznacza, że ma Pan sobie odbijać te niedogodności na klientach. Siódemka jest tworem patologicznym i proszę nie wymagać od klientów, że oczekują normalnego traktowania. Jeśli się Panu klienci nie podobają radzę zmienić zawód.

  • Katarzyna Kamieniarz

    zdecydowanie zgadzam się. siódemka jest najgorsza. informacje o nadaniu przesyłki dostałam mailem po 22.00. o 8 rano, bez ustalenia telefonicznego, kurier zapukał do drzwi z przesyłka pobraniowa (na ktora nie byłam przygotowana bo przy zamawianiu wybrałam dostawe…poczta polska…no ale to juz wina sklepu a nie kuriera). W kazdym razie powiedziałam mu ze nie wstałam o 6 i nie pobiegłam do bankomatu tknięta przeczuciem ze bedzie uprzejmy mnie odwiedzic i ze nie mam kasy i nie moge rozmawiac bo mam pacjenta (jestem psychoterapeuta i akurat pracowałam). pięć minut pozniej kurier dzwoni (czyli że mógł jedna się skontaktować) – mówię mu ze nie moge w tej chwili rozmawiać a on mi na to acha, czyli domowa przyjęcia… Dziś rano – akurat byłam w szpitalu – dzwoni znów (przeciez była odmowa przyjęcia?). Czy dziś ma Pani pieniądze?. Powiedziałam, że będę w domu po 16.00. Na to on: o 16 to ja będę w Jabłonnej…. Pytam, czy to nie jest tak, że kurier powinien dopasować się do tego kiedy kient jest w domu? a on mi na to, że kurier nie ma obowiązku żadnego i przyjeżdża wtedy kiedy może…. Dzwonię do Siódemki ze skargą na kuriera a oni mi na to ze o co mi chodzi….moge sobie odebrać przesyłkę na ul.Matuszewskiej. w sam raz drugi koniec warszawy- z miejsca gdzie mieszkam szybciej dojade do sąsiedniego miasta- na przykład do Pułtuska…

    • kurier

      ajkos nie chce mi sie wierzyc o mailu o 22,,
      kurier droga pani nie ma obowiazku do zesrania jezdzic pod pani adres z przesyłka,oprucz maila ,dostałą pewnie pani rownierz sms i powinna byc pani przygotowana ,tzn powinna miec pani pieniazki,kurier nie ma tez obowiazku podwozic pani do nbankomatu,bo to nie taksówka,dostawca ma dziennie do zrealizowania kilkadziesiat przesyłęk i ciezko wszystkim dogodzic
      kurier nie ma takze obowiazku uprzedzania pani telefonicznie o swoim przyjezdzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Katarzyna Olak

    Koszmar,najpierw podstępnie proponują telefonicznie umowę ,później raz się z umowy wywiązują a raz nie.Na pisma z prośbą o rozwiązanie umowy głusi jak pień.Przedstawione dowody: brak odbioru przesyłek,przesyłki dostarczone z opóźnieniem,przelew za pobrania po 2 tygodniach lub dłużej jakoś nie przemawiają. do nich i twierdzą że nie widzą rażących uchybień.Oczywiście że nie widzą bo jak raz złapali jelenia to go chcą trzymać za wszelką cenę !!!!!! Gorąco odradzam współpracy z takim partnerem.

  • justa

    Ja do dziś nie otrzymałam przesyłki i odesłali sobie do nadawcy może im nie zależy kpina i żałosne nie polecam

  • Hime

    Nie wierze w co czytam. :D Zamawiam z allegro i przeważnie przesyłki są nadawane siódemką, paczki przychodzą na drugi dzień od daty nadania. Gls ma za to niezły zapłon, po tygodniu im się przypomina i przychodzi rozwalona paczka…

  • MarcinS

    Siódemka ( DPD ) totalne dno, gorzej być nie może. 3 próby doręczenia i paczka wraca . w dwóch pierwszych przypadkach niby zostawione awizo, tel do kuriera nie odpowiadał, Po interwencji 3 próba inny nr tel. kurier twierdzi że będzie wieczorem o godz 14 sytuacja powtarza się -awizo, W domu non stop 2 osoby , Interwencja w centrali pani mówi że nawet awizo nie mogło być zostawione gdyż nie mógł kurier tego zrobić , ( oczywiście skrzynka pocztowa dostępna , domofon działa ) monitoring nie widzi nawet w pobliżu auta kuriera + – 2 godziny od rzekomej próby dostawy. Jak się nie chce pracować , jeździć i nie potrafi nawet tel. wykonać to się zmienia prace. Dodam że to dom jednorodzinny parter doskonały dojazd . Odradzam szerokim łukiem Siódemkę i DPD bo to już to samo.

  • Venar Ven

    Co do samej Siódemki to raczej sporadycznie korzystałem, jedynie w odbiorze. Kiedy sam nadaję to wolę większe firmy, szczególnie DHL. Dobre przesyłki kurierskie dla klientów indywidualnych to tzw. pakiety DHL Parcel – http://dhlparcel.pl/content/dhl_parcel_poland/pl/private-customers/domestic-parcels/shiponline.html Warto zerknąć, bo niezłe ceny jak na wysyłki z ubezpieczeniem, w tym wypadku do 6500.