Blogosfera

Wizytówki od Moo


Zamówione zaledwie tydzień temu wizytówki od Moo dotarły do mnie dzisiaj. Jest to wspólna akcja zorganizowana przez Facebook i Moo.com, polegająca na tym ze codziennie będą rozdawać 5k zestawów za darmo (czyli 100 zestawów na dzień). Podobno na ten cel przeznaczono aż 200 tysięcy zestawów – czyż nie fajna akcja?

Zaskoczenie

Przyjeżdżam z pracy do domu i po drodze zajrzałem do skrzynki, gdzie czekała na mnie tajemnicza paczka nadana z Londynu – zajęło mi to chwilę, zanim zorientowałem się, że jest to zamówiona bezpłatna paczka z Londynu. Myślałem, że będę czekał ciut dłużej, bo o ile dobrze kojarzę, to termin odbioru przewidywano w połowie następnego miesiąca. A tu taka miła niespodzianka ;-))

Jakość wykonania

Jak na darmowy zestaw, to muszę przyznać, ze jest świetnie wykonany, zgodnie z projektem, który trzeba było najpierw zrobić. Jestem ciekaw, ile taki zestaw kosztowałby w polskich warunkach, biorąc pod uwagę fakt, ze jest to kolorowy druk na nieco grubszym papierze. Pewnie gdzieś koło 20-40zł (szczerze, nie interesowałem się tym, nie miałem potrzeby).

Jak widzicie na zdjęciu, całość była opakowana w takie pudełko, zabezpieczone taśmą z logo FB. Zajmuje tyle miejsca, ile trzeba.

Co trzeba zrobić?

Posiadacze starego profilu na FB będą musieli niestety przenieść się na nowy, zwanym Timeline (Oś czasu) – warto poczytać o tym na FB oraz artykuł na SW (tym razem zrobię wyjątek).

A gdy już skonfigurujemy nasz Timeline to warto skoczyć do naszego profilu i najpierw kliknąć na informacje a następnie przejść do sekcji Dane kontaktowe i myszką najechać na małą wizytówkę obo nagłówka. Po tym zostaniemy przeniesieni do strony Moo i zatwierdzamy projekt – ewentualnie i powinniśmy nieco spersonalizować naszą wizytówkę, zwłaszcza weryfikując znajdujące tam dane. Żeby nie było wtopy, jak np. zły nr u Bartka, ale chłopak sobie poradził i .. tez jest lans ;-)

Zaklepać i odczekać parę dni.

Kolejne zamówienia? Żaden problem i to ze zniżką!

Razem z opakowaniem jest dołączona taka dodatkowa zakładka, która zawiera kod, dzięki której kolejne zamówienie będzie objęte 15% zniżką.

Moo.com

Niewątpliwie dzięki takim akcjom, Moo zyskuje na popularności i  raczej ma przełożenie na ilość zamówień. A sposób projektowania czas i szybkość realizacji zamówienia jest największym atutem, nie wspominając o jakości.

Sami zresztą zobaczcie:)

 

Blogosfera
BlogDay 2016
Blogosfera
BlogDay 2015
Blogosfera
Blip (oficjalnie) umiera
%d bloggers like this: