Rowerowy świat

Strive – nowa kampania Stravy


Strava nie próżnuje, przygotowując aktualizacje swoich mobilnych aplikacji i tym samym odpaliła nową kampanię social media #Strive. Muszę przyznać, że choć to drobny ficzer, to jednak bardzo mi się podoba!

Recenzja kolarskiego portalu

strava - featured

Zanim przejdę do meritum sprawy, wspomnę o mojej subiektywnej recenzji, którą opublikowałem w kwietniu.

O co chodzi z Strive?

Strava jest serwisem społecznościowym, dedykowanym sportowcom o różnych poziomach doświadczenia. Spotkamy tu profesjonalistów, jeżdżących zawodowo, amatorów startujących w zawodach, czelendżach czy na czas.

Ale z nową kampanią Strava pokazuje, że nie zapomina o tych, którzy jeżdżą hobbystycznie, rekreacyjnie, czy wręcz turystycznie.

Główne motto

Our answer is: just be yourself. Be on the road. Be on the trail. Be relentless. Be daring. Be proud. Be a teammate to other athletes.

Czyli: Być sobą. Bądź na drodze. Bądź na szlaku. Bądź wytrwały. Bądź odważny. Bądź dumny. Bądź kolegą dla innych sportowców.

Nie bez znaczenia jest hasło kampanii: #strive czyli starać się, walczyć.

Czy to nie jest piękne?

Jak to zrobić?

Funkcja jest dostępna dla każdego, niezależnie od wariantu posiadanego konta (free/premium), ale z poziomu aktualnej mobilnej appki.

strive on phone

Wchodzimy do szczegółów danej wycieczki, udostępniamy ją, a następnie przechodzimy do nowego widoku, gdzie do wyboru mamy standardową mapę ze śladem albo zdjęcia (gdy wrzuciliśmy zdjęcia tu lub na Instagram) – na każdym z nich jest nałożona warstwa z podstawowymi informacjami o trasie: dystans, czas i całkowite wzniesienie.

Aha, nie muszę pisać, że trening lub wycieczka powinny być publicznie dostępne?

Przykładowe screeny

miasteczko Hřensko z nałożoną warstwą danych

#strive – miasteczko Hřensko z nałożoną warstwą danych

#strive - na singletracku w Świeradowie Zdroju (Zajęcznik)

#strive – na singletracku w Świeradowie Zdroju (Zajęcznik)

#strive - przykład mapy, która pojawia się standarodowo przy udostepnianiu trasy

#strive – przykład mapy, która pojawia się standarodowo przy udostepnianiu trasy

Fajna rzecz

Trzeba przyznać, że nowa kampanią Strava jeszcze bardziej mnie zaskoczyła – stała się bardziej ludzka. Nowa funkcja powinna spodobać tym, którzy często udostępniają na forach (np. grupie szajbajk youtubeless) zrzuty ekranu z mapami i zdjęciami (najczęściej z Endomondo) – robią to po prostu źle ;-)

Jedyna rzecz, nad którą można się zastanawiać to kwestia prywatności, ale jeśli ktoś wrzuca trasy do sieci, na Instagram czy na FB, to … nie powinien mieć dylematów.

W każdym razie #dobrazmiana ;-)

Źródło: Strava blog, Bikerumours

Recenzje
Endomondo jest przereklamowane
Poradnik
Osadzanie map z GPSies.com
Recenzje
Recenzja Mio Cyclo 505HC
%d bloggers like this: